Autor Wiadomość
Yaro
PostWysłany: Śro 13:02, 04 Lis 2015    Temat postu: CCiG

Błyskawiczny rozwój nowoczesnych technologii zmienił rynek i nawyki Konsumentów. Obsługa Klientów odbywa się coraz częściej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak media społecznościowe i aplikacje mobilne. Serwisy społecznościowe to – szczególnie dla młodych użytkowników – codzienność. Jej elementem są produkty i usługi, które nie tylko Konsumenci nabywają, ale które chcą także współtworzyć. Dokładamy wszelkich starań, by być na bieżąco ze zmieniającym się rynkiem. Dlatego, wraz z rosnącą funkcją i rangą komunikacji w social mediach, widzimy ogromny potencjał w tworzeniu dopasowanej, efektywnej sprzedaży połączonej z profesjonalną, osobistą obsługą Klienta.

Nasza komunikacja z Klientem oparta jest na pełnej personalizacji, co sprawia, że przygotowana dla niego oferta nie tylko stanowi odpowiedź na jego potrzeby, ale jest też bardzo osobista.

Naszym celem jest zrozumienie oczekiwań Twojego Klienta po to, aby odpowiedzieć na nie dokładnie w taki sposób, w jaki potrzebuje, i w momencie, kiedy tego potrzebuje. Chcemy być blisko na każdym etapie jego decyzji zakupowej.

http://ccig.pl

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group