Autor Wiadomość
sabinka9837
PostWysłany: Sob 14:58, 03 Mar 2018    Temat postu:

Nie warto mówić na kolegów. Z własnego doświadczenia wiem, że same problemy z tego. Po prostu jest to ryzykowne. Lepiej coś zaproponować. Jeśli nie słuchają, można zapytać, czego oczekują.
coconut
PostWysłany: Nie 22:01, 25 Lut 2018    Temat postu:

Masz na myśli taki outsourcing IT? To jak najbardziej się sprawdza. Takie wsparcie nigdy nie śpi Grey_Light_Colorz_PDT_18 My korzystamy z iMe własnie, mamy to też jako benefit dla pracowników



(przez pomyłkę kliknęłam i nie mogę edytować Grey_Light_Colorz_PDT_18).
coconut
PostWysłany: Nie 21:55, 25 Lut 2018    Temat postu:

Masz na myśli taki outsourcing IT? To jak najbardziej się sprawdza. Takie wsparcie nigdy nie śpi Grey_Light_Colorz_PDT_18
Atrina
PostWysłany: Pią 0:49, 23 Lut 2018    Temat postu: Wieczny problem w dziale IT

Pracuję w dużej korporacji, a jacy ludzie pracują w takich firmach (ale nie tylko) w działach IT wiedzą wszyscy Grey_Light_Colorz_PDT_18 O nic nie da się ich doprosić. Wiecznie tylko można usłyszeć: "dziwne u mnie działa". Wkurza mnie to bo czasem naprawdę dzieje się coś poważnego, terminy nas gonią a oni żyją trochę w innym świecie. Marzy mi się że moja firma zainwestuje w system wsparcia iMe (kojarzycie? 24 godzinny, zdalny serwis IT, takie pogotowie komputerowe). Nie bardzo jednak wiem, jak to "górze" zasugerować. Narzekać i kablować na kolegów nie będę, a też nie powiem tym na wyższym szczeblu, że mogliby coś poprawić. Tak źle i tak niedobrze, może coś doradzicie?Grey_Light_Colorz_PDT_18

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group