Forum Forum Ogólnotematyczne / Bez rejestracji Strona Główna Forum Ogólnotematyczne / Bez rejestracji
Forum o wszystkim i dla wszystkich Gry,Tapety,Newsy,Internet,Programy,Sprzęt komputerowy,Tricki,i wiele innych...

» FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj

Rozmowa publiczna.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Następny

PostWysłany: Sob 21:23, 23 Lip 2022    Temat postu:

Outlander napisał:
Podobno posiadłość, którą wynajmuje Stefan znów została wystawiona na sprzedaż. Tym razem za 2x większą kwotę niż dwa lata temu. Wtedy właściciel chciał za nią 70k pln teraz 150. To przez tą poje*aną inflację tak się zmądrzył. Dwa lata temu się spóźniłem, bo może dałbym radę kupić, ale wycofał ogłoszenie. Teraz to za wysokie progi jak dla mnie. Działka jest ciekawa. Ma prawie pół ha w prostokącie, znajduje się na niej stary drewniany dom (niezbyt atrakcyjny, aczkolwiek daje się w nim mieszkać) są jeszcze ze dwa budynki gospodarcze. Posesja jest ogrodzona siatką. Media takie jak prąd i woda są, kanalizacji i internetu kablowego brak, gazu brak. Sąsiedzi nienajgorsi. (Odpukać Grey_Light_Colorz_PDT_15) nie ma złodziejstwa. 50~60km mamy do pojezierzy warmińsko-mazurskich. Do najbliższego sporego miasta ~13km, do większego (byłe województwo) 30km. Jak dobrze się przyjrzysz tamtej fotce z góry to domyślisz się która to działka. Pewnie i tak się nie skusisz, ale staram się być życzliwy. Jak ja jej nie mogę kupić, to chciałbym, żeby kupiła ją jakaś przyzwoita osoba, wtedy przy okazji Stefam zniknąłby z zasięgu mojego wzroku Grey_Light_Colorz_PDT_18.

To co Tobie się wydaje japońskim disco w rzeczywistości jest po hebrajsku Grey_Light_Colorz_PDT_15 w temacie link do tekstowo.

Szukam, czegoś do 1,5 godziny od Warszawy z dobrym dojazdem żeby dzieciaki mogły łatwo dojechać gdyby chciały. Chciałabym przeprowadzić się na stałe za 4 lata, więc dobrze by było żeby jakąś robotę w okolicy ogarnąć, za młoda jestem i nie mam jeszcze tyle kapitału żeby przejść na emeryturę.

Link

Do Wa-wy mam 130km. Właśnie tyle się jedzie. Praca w okolicy jest dla chcących pracować. Chociaż zapewne nie za takie stawki jak w stolicy, ale ja nie narzekam. Może za te 4 lata światłowód dotrze do nas Grey_Light_Colorz_PDT_15 puki co jadę na mobilnym, ale z roku na rok LTE coraz gorzej chodzi Grey_Light_Colorz_PDT_13
Nie namawiam już. Wszędzie jest dobrze, gdzie nas nie ma.

PostWysłany: Nie 18:53, 24 Lip 2022    Temat postu:

Hej, jak wrócę z wakacji zajmę się tematem. Chcę zobaczyć to miejsce.

Janusz chłop Grażyny

PostWysłany: Nie 21:46, 24 Lip 2022    Temat postu: https://foto-hosting.pl/img/de/ad/54/dead54c887ed8ff644c77dc

Pozdrawiamy z piekła Grey_Light_Colorz_PDT_18 3majcie się cieplutko Grey_Light_Colorz_PDT_15

Nie przegap linku w temacie.

PostWysłany: Nie 21:49, 24 Lip 2022    Temat postu: https://tiny.pl/wh3gx

Kurka, musiałem skrócić nieco ten link Grey_Light_Colorz_PDT_15

Masz jeszcze raz.

PostWysłany: Pon 6:35, 25 Lip 2022    Temat postu:

4 napisał:
Hej, jak wrócę z wakacji zajmę się tematem. Chcę zobaczyć to miejsce.

Znalazłem ogłoszenie. Zgadza się z tym co pisałem. Link mógłbym Ci wysłać ale tylko priv.
Widziałem też, że w mojej wsi jest jeszcze jedna działka na sprzedaż za 55 tyś, ale 30arów i goła. Niestety sąsiadów nie poleciłbym. Ogólnie muszę podkreślić, że w mojej wsi klasy ziemi nie są zbyt dobre 4,5 a nawet 6klasa, dla tego ceny nie są zbyt wygórowane, aczkolwiek u mnie jakieś ważywa rosną Grey_Light_Colorz_PDT_18

PostWysłany: Pon 6:39, 25 Lip 2022    Temat postu: Re: https://tiny.pl/wh3gx

Kurka, musiałem skrócić nieco ten link Grey_Light_Colorz_PDT_15

Masz jeszcze raz.

Super ujęcie.

PostWysłany: Pon 20:44, 25 Lip 2022    Temat postu:

Dziś była piękna pogoda. Zrobiłem jeszcze piękniejsze ujęcia, ale już nie będę się przechwalał, chyba, że będziesz koniecznie chciała to wrzucę.

PostWysłany: Wto 20:30, 26 Lip 2022    Temat postu:

Janusz chłop Grażyny napisał:

Z przyjemnością zobaczę. Jak wrócę z wakacji to prześlę Ci swoje.
Teraz jestem w Miszkolc na Węgrzech, jutro jadę dalej do Rumunii.

PostWysłany: Wto 20:54, 26 Lip 2022    Temat postu:

Tutaj jest tak jakbym cofneła się w czasie o jakieś 30 lat.

Aż tak? Kolega z poprzedniej pracy 10 lat temu planował motocyklem się przejechać do Rumuni. Podobno niezbyt bezpiecznie tam było wtedy.
Janusz

PostWysłany: Wto 21:17, 26 Lip 2022    Temat postu:

Tymczasem nad Bałtykiem więcej ukraińców niż rodaków. Dronami się wożą - gdyby nie to, że mam swojego, to chyba bym się miał z czego spowiadać.

Drażni mnie tylko ta ignorancja wśród ludzi. Siedzę na plaży, czekam aż przestanie wiać, czaję się, żeby wystartować, aż tu nagle wpadają ludki na plażę, od wejścia drona odpalają i lecą. Próbuję zrobić checkin w apce, oczywiście sąsiadów na dronradarze brak. Podchodzę więc, żeby uprzedzić, że też będę latał, żeby uniknąć zderzenia okazuje się, że to ukraińcy. To było wczoraj w Juracie. Dziś znów sobie polatałem na helu. Ledwie skończyłem i spakowałem drona, widzę mini2 w powietrzu. Oczywiście sprawdzam radar - zgłoszenia brak. Okazuje się, że ja jako jedyny debil chodzę po wydmach, szukam zasięgu internetu, żeby zgłosić lot, podczas gdy inni mają to w dupie.
Żeby nie było - święty nie jestem, trochę dziś przegiąłem z pułapem Grey_Light_Colorz_PDT_18

PostWysłany: Pią 6:41, 29 Lip 2022    Temat postu:

Mój syn też niestety nie zgłasza ale nie był jeszcze w takiej sytuacji gdzie więcej osób latało. Powiedziałam mu żeby zgłaszał.
W Rumuni jest bezpiecznie. Sporo moich znajomych tu jeździ. Głównie połazić po górach lub na motocyklach. Baza noclegowa jest różna, można przebierać i wybrzydzać. Mojemu mężowi zależało żeby tu przyjechać ja wolę mniej intensywne wakacje. Nie marudzę jednak bo zależy mi żeby dzieci zobaczyły kawałek innego świata, będą w przyszłości odważniejsze.

Wicher

PostWysłany: Sob 6:33, 30 Lip 2022    Temat postu:

Mi się raz zdażyło zapomnieć zgłosić checkin jak zaczynałem latać. Od momentu, gdy nad jeziorem (na wypizdówie wielkim) przyczepił się do mnie jakiś facet, żebym nie latał nad ludźmi (wtedy miałem zgłoszony lot) zacząłem traktować to jako priorytet. A to z tego względu, że jestem zarejestrowanym operatorem na stronie ULC, ukończyłem kurs online i zdałem egzamin A1, A3. Dzięki temu wiem, gdzie i nad kim mogę latać swoim bzykiem. Ludzie są różni. Znajdzie się taki, co po policję zadzwoni, a wtedy jestem spokojny, że nie łamię prawa. A gdy latam skupiam się na dronie zamiast dyskutować z kimkolwiek, bo nie mam podzielnej uwagi. Checkin jest dla dobra ogólnego i świętego spokoju. Może Twój syn miałby inne podejście, gdyby mu 1,3kg dron spadł na ziemię Grey_Light_Colorz_PDT_18. Ta zabawka niesie jednak pewne ryzyko, bo zdażają się wypadki losowe np atak ptaka. Rozpisałem się. Muszę kończyć, pakować się czas do domku. Udanych wakacji.

PostWysłany: Sob 13:58, 30 Lip 2022    Temat postu:

Nie pozwoliłabym synowi latać bez tego egzaminu. Opowiedziałam mu o Twojej pasji. Ponownie opisałam mu konsekwencje w razie zderzenia, mam nadzieję, że będzie odpowiedzialny. Tyle mogę zrobić więc zrobiłam.
My jesteśmy teraz w zamku w Bran. Niby zamek Drakuli. Córce się podobało ale ja i syn już tyle zamków zwiedziliśmy, że dla nas nic nowego. Syn ma nadzieję, że to ostatnie wakacje z nami. Chciałby już jeździć z kolegami ale jeszcze jest nieletni no i nie na swojej kasy więc musi jeszcze z nami.

PostWysłany: Sob 16:06, 30 Lip 2022    Temat postu:

Tutaj jest tak jakbym cofneła się w czasie o jakieś 30 lat.

Nie w Rumuni a na Węgrzech jest byle jak. Rumunia wydaje się, przynajmniej w tych turystycznych miejscach, nowocześniejsza od Węgrów.

Wicher

PostWysłany: Sob 21:45, 30 Lip 2022    Temat postu:

Właśnie ten zamek chciał zwiedzić tamten kolega z poprzedniej pracy. Był pasjonatem motocyklowym. Miał fajnego turystyka i planował nim tam jechać. Ostatecznie to nie wiem, czy był, bo nie pytałem go później. Pamiętam tylko jak mi przedstawiał plany podróży ale to było ~8 lat temu. Na pewno to jakaś ciekawa budowla. Chętnie też jakieś foto z miniaczka obejrzę Grey_Light_Colorz_PDT_18
Jesteście na jakiejś zorganizowanej wycieczce, czy sami indywidualnie się wybraliście?

My już szczęśliwie wróciliśmy do domku.

PostWysłany: Nie 13:48, 31 Lip 2022    Temat postu:

Wicher napisał:

My już szczęśliwie wróciliśmy do domku.

Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej, prawda? Zwłaszcza w takim, który wybudowało się samemu🙂
Organizujemy wyjazdy samodzielnie. Tylko jak w grę wchodzi samolot i nie ma w tym terminie nic taniego to wtedy kupujemy przeloty i hotel u jakiegoś organizatora wycieczek. Jak nie było jeszcze na świecie córci to rezerwowaliśmy na pierwsze kilka dni jakieś noclegi i jak jechaliśmy to w drodze rezerwowaliśmy kolejne tam gdzie nas oczy poniosły. Ryzyko było takie, że mógł wypaść nocleg w aucie. Z jednym dzieckiem tak się dało a z dwójką niestety już nie.

Ten zamek to taki mini zameczek. Śmieliśmy się z synem, że zamek typu brda😉

PostWysłany: Pon 11:26, 01 Sie 2022    Temat postu:

Nocleg w aucie - trochę hardcor, ale ja bym nie narzekał, bo mi takie rzeczy nie straszne w przeciwieństwie do mojej żony. Dla niej nocleg z prysznicem (bez wanny) to już wielki problem.
W ubiegłym tygodniu właśnie żona zafundowała nam ciekawą przygodę. Ze dwa miesiące temu rezerwowała pobyt na tym Helu i pomyliła terminy. Ja się na tym nie skupiałem, moim zadaniem było jedynie zrobić przelew z zaliczką, choć powinienem był przypilnować. Pojechaliśmy o jeden dzień za wcześnie. Potem był wielki nerw i awantura ze strony małżonki, bo ona z zaparte szła, że właścicielka pensjonatu coś pomyliła. Na szczęście tytuł przelewu rozwiał wątpliwości. Niestety nocleg w aucie nie wchodził w grę Grey_Light_Colorz_PDT_15 trzeba było na prędce szukać jednej doby, co nie było łatwe, ale daliśmy radę. Przynajmniej pogoda nam dopisała Grey_Light_Colorz_PDT_18

PostWysłany: Pon 19:26, 01 Sie 2022    Temat postu:

Truman napisał:

Ja wychowałam się w takiej biedzie, że mało co mi przeszkadza. To raczej mąż by sobie nie pozwolił na to żeby trzeba było aż tak ryzykować. Nigdy nie mieliśmy kłopotów ze znalezieniem noclegu nawet z dnia na dzień ale podusie i kocyki zawsze miałam na wszelki wypadek. Zdarzyło nam się jechać 15 godzin non stop przez Europę z kiklu godzinnym postojem na drzemkę tylko, że taki był właśnie plan więc mieliśmy luz. To były dawne czasy i kręgosłupy jeszcze młode😉.
Generealnie my się z mężem super dogadujemy jako podróżnicy bo ja nie marudzę tylko jak mi się nie chce biegać po jakimś kolejnym zamku biorę sobie kawkę i jakiś likierek i z dobrą książką czekam pod tym zamkiem aż on się wybiega wśród tych kamieni i innych atrakcji. Ja to generalnie mam luz na jego (czasem dla mnie dziwaczne) potrzeby. Tylko raz mnie coś mocno zaskoczyło ale do tego już nie chcę wracać.

Masz tu coś na wieczorny relaksik z żoną przy winku😉

PostWysłany: Pon 22:29, 01 Sie 2022    Temat postu:

Cytat:
Ja wychowałam się w takiej biedzie, że mało co mi przeszkadza.

Osobiście uważam, że to nie jest kwestia kto się w jakim statusie materialnym wychowywał, bo moja żona nie pochodzi z bogatej rodziny a teściowa wychowała ich 4 jedynie z funduszu alimentacyjnego i emerytury swojego ojca. Przez połowę dzieciństwa nie mieli nawet łazienki w domu. Ja natomiast od najmłodszych lat miałem te wygody. Mieszkałem na wsi w bloku Grey_Light_Colorz_PDT_15 na wakacje jeździłem do dziadka, który mieszkał w wielkim mieście Grey_Light_Colorz_PDT_15

Wychowałaś się na wsi, czy w mieście? Jeśli wolno spytać.

PostWysłany: Wto 8:34, 02 Sie 2022    Temat postu:

Ja się wychowałam w małym mieście. Pogoda nam się zapsuła. Wczoraj w górach było zimno. Dziś co chwilę pada. Nastroje słabe a dzieciaki śpiące. Będą dziś nieporozumienia bo mąż zaplanował ciężką traskę na dziś.

PostWysłany: Wto 11:09, 02 Sie 2022    Temat postu:

Popatrz, a u mnie pogoda piękna. Mam nadzieję, że kompromisy też będą. Długo się urlopujecie Grey_Light_Colorz_PDT_15

PostWysłany: Wto 11:14, 02 Sie 2022    Temat postu:

A jak tam z lotami w tej Rumunii? Pozwalają w górach, czy też zakaz jak w Polsce? W naszych parkach narodowych jest zakaz lotów. Zawsze myślałem, że to ze względu na bezpieczeństwo, bo dużo turystów teren trudny i ryzyko upadku z wysoka po oberwaniu dronem. Okazuje się, że jak zapłaci się 5K pln to można latać, czyli zwykłe nabijanie hajsu.

PostWysłany: Śro 8:02, 03 Sie 2022    Temat postu:

Truman napisał:

Stacjonujemy na sporej wysokości więc zmieniająca się pogoda w tym miejscu to norma. Wczoraj byliśmy na ponad 2000 m n.p.m. ale mieliśmy farta bo się wypogodziło. Dziś już jest ładnie i ciepło. Chłopaki pojechali wysoko w góry a ja z małą będę dziś leniuchować na basenie.
W poniedziałek musimy być w Polsce więc na chwilę koniec tego „wypoczynku”.
Jeżeli chodzi o kompromisy to z moim mężem negocjacje są słabe jak to z egocentrykami bywa.

PostWysłany: Śro 8:03, 03 Sie 2022    Temat postu:

Truman napisał:

Nie mam pojęcia a mój mąż powiedział, że go to nie interesuje bo chce mieć ładne zdjęcia. Najwyżej zapłaci mandat.

PostWysłany: Śro 8:16, 03 Sie 2022    Temat postu:

Truman napisał:

Tylko, żeby się nie zdziwił wysokością mandatu Grey_Light_Colorz_PDT_15 skoro u nas za pozwolenie na lot kasują 5tyś, to ciekawe ile kasują karnie za samowolkę? Może tam nie jest tak źle. Ja to uważam za złodziejstwo takie zakazy. Sam bym chętnie polatał w górach, ale mnie tam nie ma. Może w ten weekend uda mi się pojechać w jedno miejsce, w którym również będzie zakaz, a bzyka na wszelki wypadek i tak biorę ze sobą, bo może coś na nielegalu zrobię Grey_Light_Colorz_PDT_15 albo z pogranicza strefy Grey_Light_Colorz_PDT_18

PostWysłany: Śro 8:20, 03 Sie 2022    Temat postu:

Cytat:

Myślałem, że już macie to za sobą, tzn. że udało Ci się go zmienić (nawrócić na dobrą drogę).

PostWysłany: Śro 8:42, 03 Sie 2022    Temat postu:

(...)

Ostatnio zmieniony przez 4 dnia Śro 11:41, 28 Wrz 2022, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Śro 8:46, 03 Sie 2022    Temat postu:

4 napisał:

Na szczęście ja tego mandatu nie zapłacę. Uważam, że on swoje pieniądze może wydać na co chce. Mi jego kasy nie szkoda😉

PostWysłany: Śro 8:56, 03 Sie 2022    Temat postu:

Rumunia jest piękna. My na pewno przyjedziemy jeszcze raz połazić po górach jak mała już zacznie jeździć na kolonie albo będzie na tyle zwzięta żeby z nami dała radę. My potrafimy wędrować cały dzień. Jest tu jeszcze tyle świetnych miejsc ale już musimy wracać. I nie jest drogo. Ceny jak u nas poza sezonem. Rozważ temat.

PostWysłany: Śro 9:03, 03 Sie 2022    Temat postu:

Jak byś chciał pojechać to daj znać, napiszę ci co warto zobaczyć a co jest przereklamowane😉. I jak sobie zaplanować podróż by była przyjemnością a nie mordęgą.

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Ogólnotematyczne / Bez rejestracji Strona Główna -> Różne tematy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)